"Too many words
Too many lies
I can't quite see the truth
When I look into your eyes
I feel I'm cured
And I know I should
Step away turn around
Let my feet hit the ground
... running, running,
running, running...
You don't need a broken heart
To know one can be broken
You just need to open your eyes... Yeah
We don't need to be decieved
To know a lie can be spoken
We don't have to learn everythings twice...
I don't know
I really don't know
If this castle in the sand
Is strong enough to stand
I feel I'm cured
And I know I should
Step away turn around
Let my feet hit the ground
... running, running,
running, running..
You don't need a broken heart
To know one can be broken
You just need to open your eyes
We don't to be decieved
To know a lie can be spoken
We don't have to learn everything twice..
Coz I know
How it feels
All the pain
Is so real
Coz you sink
And you drown
Till your feet hit the ground
.... running, running,
running, running..
Coz you don't need a broken heart
To know a heart can be broken
You just need to open your eyes
We don't need a tv show
To tell us the which way to go
We just need to do
What you know...
Evermore - Running.."
Merită ascultată.
Eu ştiind şi contextul sau episodul şi filmul, această melodie are un impact şi mai mare asupra mea.
Căutaţi-o. Ascultaţi-o. Învăţaţi. Riscaţi. Pentru iubire învaţă să rişti şi să iubeşti.
Cu drag,
eu.
Pi.Es. Felul în care solistul strigă "Running Running" mă face să mă gândesc la dorinţa de a ajunge la iubirea ce-am pierdut-o..
4 comentarii:
nu poti sa'ti imaginezi cat de bine mi se potriveste melodia asta acum...m'a pus pe ganduri...in fine,eu sunt de vre'o saptamana "pe ganduri" si tot incerc sa gasesc raspunsuri cat mai "bune"la intrebarile care se nasc in mine...dar..
frumoasa tare melodia.
chiar daca e probabil prima sau a doua oara cand comentez...sa stii ca te citesc.scrii frumos si real[cald si din suflet]-ca sa raspund la una din intrebarile de mai jos,respectiv "de ce te citim?".
raspunsurile,exact asa mi se intampla,obisnuiesc sa nu le accept.ori mi se par prea dureroase.ori ireale.dar asa cum m'ai sfatuit si tu,cred ca la momentul asta cel mai bine ar fi sa am rabdare:D.multumesc.
si da,toti imi zic si mi'au zis ca totul o sa fie bine...dar am avut parte de niste zile bune,si treptat treptat observ ca incepe sa imugureasca si'n mine gandul asta ca "va fi bine,cumva.nu stiu cum.dar va fi bine":D
e foarte frumoasa melodia ..
multumesc mult,pentru sfaturi si cuvintele frumoase.sa stii ca ajuta...iti zambesc.si..."ne vedem" pe aceleasi bloguri cu amintiri.melodii frumoase.versuri de suflet.trairi.sentimente.povesti...
*hug
Trimiteți un comentariu